Pagini

joi, 23 august 2012

Bombonele cu dragoste


Sunt convinsa, inca din adolescenta, ca zaharul este sursa mult prea multor rele ca sa-l putem consuma cu detasare. Eu incerc sa ma cenzurez pe cat posibil, dar pentru voi, baietii mei, pentru toti trei, gustul fericirii este dulce. Tati are mai mereu un stoc dulce si nesanatos consumabil cu precadere noaptea. Tu, Matei, ai sari bucuros peste mese de dragul desertului, singurul pe care il mananci fara ajutor, cu eleganta si dexteritate. Tudor, tu deschizi gurita larg, mult mai larg, atunci cand mancarica are un fruct. 
Cum voi sunteti dependenti de dulce, iar eu de zambetele voastre, tot incerc sa gasesc variante mai sanatoase ale multiubitului desert. Zilele trecute, Matei, ti-am adus mandra trei bombonele sanatoase si aratoase, facute de mami din fructe uscate, cu multa, multa dragoste. Cum le dadusem generos prin nuca de cocos, semanau cu bombonelele Raffaello al caror fan declarat esti. Foarte incantat ca de data asta primesti trei, nu una cum erai obisnuit, ai muscat din creatia mea gastronomica si te-ai schimbat brusc la fata. Ai terminat eroic bombonica inceputa si chiar ai spus ca e buna ca sa nu ma superi. Apoi, cu o mutrisoara matura si sfatoasa, m-ai luat in brate si mi-ai soptit "Mami, totusi data viitoare sa nu mai pui atata dragoste, da?!". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu